Holidays and contest results

21:33 Similarose 10 Comments


Początek lipca i "wskoczyło" 700 obserwatorów! Cieszę się, że jest Was aż tyle i mam nadzieję, że z każdym dniem będzie jeszcze więcej.




Koszula w motyw kwiatów to idealny wybór, gdy zależy nam na gustownym wyglądzie. Najlepszym rozwiązaniem do niej to elegancka spódnica lub spodnie. Taki zestaw zapewni nie tylko szykowny, ale również modny wygląd.

Moja koszula jest od Walktrendy - |kliknij tutaj|  , natomiast pozostałe rzeczy:
Choies - spodnie |kliknij tutaj | , elegancka różowa torebka na łańcuszku - Dresslily - |kliknij tutaj| , białe sandałki - Choies - |kliknij tutaj| .



A teraz coś praktycznego! Bluza, która jest na krótki i długi rękaw. Napis sprzeczny z kolorem bluzy, ale wielki plus za odpinane rękawy i materiał.





*.:。✿*゚゚・✿.。.:* *.:。✿*゚゚・✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・ ✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎*.:。✿*゚゚・✿.。.:* *.:。✿*゚゚・✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・

Wyniki konkursu z poprzedniego postu |klik|.


nr 6magdalena.1802@onet.pl
nr 7 ewa.jaroszek-1990@wp.pl

Odezwijcie się do mnie na e-mail: rosewithcherry@wp.pl
Gratuluję!


10 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :) muszę kupić takie serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratki z okazji tylu obseerwatorów :) życzę dalszych sukcesów na blogu :D

    ♥donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, pojawił się nowy wakacyjny post z #OOTD ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponownie wygrała Ewa Jaroszek? Coś mi tu nie gra :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponownie? To może mi pokażesz gdzie wygrała jeszcze? :) No tak, losowanie to oszustwo! :)

      Usuń
  4. Pierwsza stylizacja jest bardzo odważna i ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu obserwatorów ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję obserwatorów! :) świetnie wyglądasz! :)

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. torebeczka ładna ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję tylu obserwatorów :*
    Bardzo ładne ubrania, oczywiście poklikane :3
    Gratuluję zwyciężyniom <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne laseczki! ♥

    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu