GIVEAWAY - Gift card and contest results

00:19 Similarose 42 Comments

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam wyniki konkursu z Romwe i Shein [post-klik], w którym zgłosiło się 40 osób, jednak tylko 3 osoby mogły wygrać nagrodę. Poniżej przedstawiam Wam wyniki losowania:

Shein - $140 wygrywa osoba z nr 40, 
Karolina Stankiewicz,
e-mail: karolka3030@wp.pl



Romwe - Crop top + short osoba z nr 24, 
Dominika Jadeszko, 
e-mail: dominika.jadeszko@gmail.com



Romwe - Crop top + short osoba z nr 39, 
Izabela Nadolna, 
e-mail: nad.izabela@wp.pl 



Zwycięzcy muszą napisać do mnie e-maila (rosewitcherry@wp.pl) do poniedziałku - 29.06.2015, jeżeli nie dostanę wiadomości to losuję inną osobę.

Zwycięzcom gratuluję! 

*.:。✿*゚゚・✿.。.:* *.:。✿*゚゚・✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・ ✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎*.:。✿*゚゚・✿.。.:* *.:。✿*゚゚・✿.。.:* *.:。✿*゚¨゚✎・

Ci co nie wygrali, nie bądźcie smutni! Bo mam dla was kolejną niespodziankę. Tym razem w postaci karty prezentowej - $15 na zakupy w sklepie Dresslily. Mało? Wydaje się, że tak, aczkolwiek jest to około 70zł, a Dresslily ma tani asortyment, więc z pewnością będzie co wybierać.
WYGRYWAJĄ 2 OSOBY!



Warunki wzięcia udziału w konkursie:

2. Napisz w komentarzu swoje imię i adres e-mail.
3. Zaobserwuj mojego bloga.

Koniec konkursu 1.07.2015

Powodzenia!

42 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyniom
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację! :)
    Oczywiście biorę udział
    agnieszka.dasiewicz@wp.pl
    Agnieszka Dasiewicz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wszystkim!

    http://my-life-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksandra
    aleksandra15@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jest nagroda pocieszenia, ale już mi się nie chcę brać w nim udziału. Za to życzę reszcie powodzenia.
    Zapraszam do mnie, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale się cieszę!! pierwszy raz coś wygrałam :-) oczywiście napisałam na e-mail.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się,
    Iza
    iza6789.90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdalena,
    magdalena.1802@onet.pl

    Powodzenia wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięzcom ;D

    biorę udział w konkursie oczywiście ;P
    Ewa Jaroszewicz
    ewa.jaroszek-1990@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje !
    Zrobione, zgłaszam się.
    Natalia
    nataliabaran@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się :)
    Paulina
    p.lechowska@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  12. Klaudia
    monikubik@gmail.com
    Zgłaszam sie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Justyna:)
    justa121218@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Dominika
    dominika.jankowska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Klaudia
    klaudusia686@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Natalia
    natqaa99@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Alicja Szuter
    alicja.szuter@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ola
    olaprokocka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Adrianna
    koza.adrianna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ładne ubrania, poklikałam :)
    ja też mam tą neonową spódniczkę i jestem z niej niezadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Portfel boski, jak i koszulka! :)

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu