DRESSLILY

23:56 Similarose 17 Comments

Z DRESSLILY miałam przyjemność współpracować wcześniej. Bardzo dużo kategorii, a jeszcze więcej podkategorii, więc jest w czym przebierać. Tym razem wybrałam sobie brązowy sweterek, który jest bardzo ciepły, ze sznurkami po bokach, dłuższe, siwe rękawiczki bez palców, które ogrzewają moje dłonie w zimowe dni, naszyjnik i cienie do powiek w 15 kolorach! Są świetne, bardzo mi się podobają, chociaż aktualnie są już niedostępne. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z zamówienia, był to strzał w dziesiątkę!


➤ DRESSLILY

17 komentarzy:

  1. 19,76;3,43;2,77;5,05 Naszyjnik jest super. Gdyby nie to, że nie zdejmuję brylantowego krzyżyka, kupiłabym go. Pozdrawiam!

    ...i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie, podoba mi się kolorystyka cieni.
    Kliknięte - będę wdzięczna za to samo.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamarzłaś podczas robienia tych zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, zimowa stylizacja, bardzo ładne ubrania zamówiłas :) Poklikałam <3
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bomberka! <3

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka nas oczarowała! Od dawna na nią polujemy i chyba czas najwyższy zamówić ^^ Naszyjniki także śliczne ^^ Uwielbiamy takie delikatne :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie wyglądają rewelacyjnie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek cudowny, sama chciałam podobny sobie kupić! :)
    W linki oczywiście poklikałam - 19.76, 3.43, 2.77, 5.05
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Współpracuje z nimi :)
    Kurteczka bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w paletce *.* Świetnie wychodzisz na zdjęciach. Miło się przegląda Twojego bloga. POZDRAWIAM

    http://wikadenis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedź odnośnie pytania co do rzęs to ja je co wieczór zdejmuję ale moja znajoma normalnie śpi w nich tylko ,, ostrożnie " to około 3-4 dni są ok. Później wiadomo trzeba poprawić bo mogą się poprzesuwać czy odkleić. Ale mi przyklejenie zajmuje około 10 minut i wiadomo lepiej się wysypiam nie myśląc o rzęsach które mam na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks for your comment! <3 you look great! and of course we can fallow each other, I am following you now via GFC, waiting for you. xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpowiedzUsuń
  13. Dressily oferuje wiele pięknych ubrań, dlatego wkrótce chciałabym sobie coś z tej strony zakupić. Ładne masz włosy :)!
    Pozdrawiam! MÓJ BLOG - zapraszam :) .

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia :) bardzo ładny sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaaardzo podoba mi się sweterek- świenty wybor ! <3
    super kolor, bo oryginalny i rzadko spotykany, no i te wiązania...- uwielbiam !
    swietnie wyglądasz ! :)


    19,76$, 3,43$, 2,77$, 5,05$
    mogę prosić o to samo ? :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś świetne rzeczy, bardzo podoba mi się Twój nowy sweterek :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu