BANGGOOD my new items

23:16 Similarose 7 Comments


              Banggood  
zna chyba każdy z nas, a przynajmniej moi czytelnicy bądź odwiedzający mojego bloga. To już kolejne moje zamówienie z tej firmy. Tym razem zamówiłam 3 rzeczy - z każdej jestem bardzo zadowolona! Krótko przedstawię każdą z nich. 

1. Mam fioła na punkcie cieni do oczu, praktycznie przy każdym zamówieniu jakieś biorę bo nie mogę się oprzeć. Matowe cienie KYLIE KYSHADOW mają piękne opakowanie, wnętrze jeszcze bardziej jest czarujące! Bardzo dobra pigmentacja, piękne kolory. Produkt na stronie jest nielogowany! Cena 30,93 zł. | LINK | 


2. Legowisko dla pupila! Wcześniej było dostępne w trzech kolorach (ja wybrałam różowy), obecnie dostępny tylko niebieski, nad którym również miałam dylemat. Rozmiar S, małe, ale dla mojego kochanego Shih-tzu idealne. Miękkie, bardzo starannie wykonane. Cena 54,23zł. | LINK | 


3. Kocyk dostępny w 10 kolorach, ale wysyłane są losowo. Koc jest bardzo mały, wymiary 60x40. Otrzymałam ciemny róż, pasuje do legowiska. Miękki, przyjemny w dotyku, piękny kolor. Jestem zadowolona, a mój pies jeszcze bardziej. Cena 13,24zł.  | LINK | 

7 komentarzy:

  1. Cienie wyglądają zachęcająco. A legowisko dla pieska jest cudne !! <3

    http://kamila-kwiatkowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. so cute! :)

    www.theinvisiblebutterfly.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana! Super paczuszka :) Pupila masz super :3 Jest przesłodki! Tak samo jak to jego łóżeczko ;) Mega! Taka paletka w Banggood?! WOW! Lecimy zamówić hehe :D Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  4. I have the same eyeshadow!
    <3
    www.glamretrostyle.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie to jest śliczneeee. Ja akurat niezabardzo lubię cieni do wiek, ale myślę, że już za jakieś pół roku to się zmieni

    Ktoś obs/obs; kom/kom? Zapraszam
    http://vikk-vika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zamówienie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu