BLACK FRIDAY! / SHEIN

16:59 Similarose 5 Comments


Cześć! 
Dostałam wiadomość od SHEIN.COM, że w dniach 18.11.2016r do końca listopada ma dla Was duże zniżki! Myślę, że warto skorzystać z takiej okazji, ponieważ nie wiadomo kiedy się teraz taka wielka promocja pojawi. Chciałabym Wam pokazać modowe inspiracje oraz trendy jesień i zima 2016/2017 ze strony! Co znalazło się na mojej liście? 

➤ 1. SKÓRA - nic nadzwyczajnego, ale połączenie czarnej skóry z motywem kwiatowym dodaje pazura. Kurtki skórzane nigdy nie wyjdą z mody! Pamiętajcie o tym. 





➤ 2. KRATA - w każdej postaci. Szachownice, kolorowe, drobne kratki i wszelkiego rodzaju łączenia. Najlepiej w stylu vintage! 

3. Najmodniejszym kolorem będzie... SREBRO. Najlepiej w postaci płynnego metalu. Chodzi o fakturę i rodzaj materiału. Ma być ekstrawagancko!


5 komentarzy:

  1. Piękne ubranka, bardzo spodobała mi się spódniczka <3 Poklikałam !
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. poklikałam w linki. Bardzo ciekawe rzeczy wybrałas, z których można by było stworzyś świetne stylizację

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą firmę *.*
    Poklikane
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rzeczy :)
    Nie słyszałam wcześniej o tych zniżkach :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu