HELLO DRESSLILY!

20:02 Similarose 7 Comments

Ostatnio otrzymałam paczkę od Dresslily! Wybrałam sobie 5 produktów, ale otrzymałam 4, czekam jeszcze na zegarek. Jestem bardzo zadowolona z czasu oczekiwania na przesyłkę (wybrałam expresową) - 2 tygodnie. W mojej paczce znajdywały się: naklejka, torebka, łapacz snów i kubek termiczny w postaci obiektywu do aparatu.


1. Naklejka dekoracyjna na ścianę ALWAYS KISS ME GOODNIGHT, cena $2.36.
Idealnie i trwale przylega na ścianie. Nie stwarzało mi żadnych trudności przy montażu. Naklejka może być wykorzystywana do urozmaicenia wyglądu mebli, sprzętu AGD czy pojazdu. Jest to proste i skuteczne rozwiązanie na wzbogacenie wnętrza. 



2. Łapacz snów z kolorowych piórek pozwoli na odegnanie niepokojących mar i zapewni spokojną noc. Hitem są motywy w stylu Boho, do których Łapacz Snów wpisuje się idealnie. Swój powiesiłam nad łóżkiem. Cena $4.07



3. Czarna torebka z metalowymi dodatkami po bokach. Dostępna jest w kolorach: czarnym, czerwonym, granatowym, siwym, bordowym i różowym. Czyli aż w 6 kolorach - bardzo duży wybór. Ja postawiłam na klasyczną czerń, ponieważ pasuje do wszystkiego. Torebka jest niestety jak dla mnie mała, niepojemna. Wymiary 32x15x23. Cena $27,71



4. Kubek termiczny o pojemności 400ml, który wygląda jak obiektyw od aparatu. Początkowo sama dałam się nabrać, że jest to obiektyw, jeszcze za tak niską cenę! Bardzo profesjonalnie wykonany. Jest to bardzo dobry prezent dla kogoś, kto kocha fotografię! Cena $9.57



Co wam się najbardziej podoba? Zamawiacie z Dresslily?

7 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Kupek bardzo oryginalny.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy! Kubek* bardzo oryginalny.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy! Tez mam kubek obiektyw :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten łapacz snów ;) Jeżeli chodzi o kubek, to naprawdę świetna sprawa dla osób lubiących fotografię!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne rzeczy! Początkowo myślałam, że to obiektyw haha :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie zamawiałam z tej strony, kubek świetny!!!

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu