floral bikini | SHEIN

21:46 Similarose 2 Comments

Cześć! Wybór stroju kąpielowego bez przymierzania to trochę hardcore, ale tak bardzo spodobał mi się strój ze strony SHEIN.COM, że nie mogłam się oprzeć i go nie zamówić. Piękny niebieski w kwiatowy motyw od razu skradł moje serce. Rozmiar wybierałam w ciemno, zupełnie się nie mierząc, ale trafiłam! Jest idealnie dopasowany do mojej sylwetki. Pięknie wygląda na żywo i robi duże wrażenie! 


@sheinofficial #SHEIN_eu, #SHEINgals

Kochani - z moim kodem 7Similarose15 możecie do 30 września otrzymać 15% zniżki na każde zamówienie na stronie https://www.shein.com 









SHEIN

2 komentarze:

  1. Faktycznie, zamawianie bez przymierzania stroju kąpielowego to duże ryzyko, ale w tym przypadku się opłacało. <3 Strój wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny strój! :) Błękit w połączeniu ze wzorem kwiatów to połączenie idealne.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu