holiday 2018 greece

00:49 Similarose 2 Comments

Czas na reaktywację bloga! Dawno mnie tutaj nie było, zrobiłam sobie małą przerwę, ale postaram się zaglądać tutaj częściej, dodawać nowe wpisy i zaglądać do Was - pozostawiając po sobie ślad w postaci komentarza. 

Mój brak czasu wynika z tego, że zaczęłam nowy etap w swoim życiu - kosmetologia. Wybrałam ten zawód, ponieważ mam fioła na punkcie kosmetyków i fascynuję się wizażem. Uwielbiam śledzić nowe trendy w makijażach i mam ochotę podążać w tym kierunku. 

Wakacje rozpoczęły mi się już w czerwcu, miałam możliwość spędzenia czasu w przepięknej Grecji. Byłam w miejscowości Kassandra - jest to pierwszy z "palców" Chalkidiki. Słynie przede wszystkim z ciągnących się kilometrami piaszczystych plaż i pięknej, błękitnej wody przechodzącej w granat, uznawanej za najczystszą w Europie! Kassandra to miejsce przede wszystkim służące odpoczynkowi! Podczas mojego pobytu była przepiękna, słoneczna pogoda! 

Koniecznie zobaczcie fotorelację z tego pobytu! Byliście kiedyś w Grecji? 




I LOVE THIS PLACE! ♥

2 komentarze:

  1. ale cudowne miejsce, podoba mi się grecja i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this post. Thanks for sharing your holiday pics.
    I have been missing beach, by looking at your post makes me missing beach even more :( It's been so long since the last time I heard the ocean breeze and had a sandy toes. You seems like had a good time. Nice.

    x Marlia
    marliafransiska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu