RECENZJA fotozeszytu saal-digital

15:20 Similarose 1 Comments

Cześć!
Dostałam propozycje przetestowania fotozeszytu od Saal Digital. 



Zacznę od kilku słów o firmie:

Firma Saal Digital Fotoservice należy do wiodących europejskich producentów fotoproduktów.
Jako nowoczesny dostawca internetowy oferujemy wysokiej jakości naświetlane i drukowane fotoprodukty. Do nich należą przede wszystkim fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy jak np. dibond, pleksi czy PVC oraz fotoprezenty.

Po więcej informacji zapraszam na stronę:


Czyli jak już wiecie - Saal Digital zajmuje się uwiecznianiem wspomnień. W moim przypadku w postaci FOTOZESZYTU, jeżeli jesteście ciekawi jak to wszystko wygląda, to zapraszam Was na recenzję! 



Saal Digital daje nam możliwość wykonania własnego projektu, dzięki czemu od podstaw wszystko wygląda tak jak chcemy i jak sobie zażyczymy, a to wszystko dzięki darmowej aplikacji udostępnionej przed producenta, który pozwala na indywidualne zaprojektowanie fotozeszytu od A do Z. Fotozeszyt jest oryginalny i mamy pewność, że nikt nie będzie miał takiego samego. Za co ogromny PLUS


Ja stworzyłam swój fotozeszyt z myślą o młodszej siostrze, dodałam kilka dziecięcych wzorów i bajkowych postaci. W albumie znajdują się zdjęcia z naszej sesji. Jest to również idealny pomysł na prezent dla bliskiej nam osoby.


Czas oczekiwania na przesyłkę jest bardzo krótki, wszystkie informację dotyczące śledzenia dostałam na e-maila, a samą paczkę otrzymałam w ciągu 3 dni. Uważam, że jest to bardzo szybko! 


Co do jakości wydruku nie mam żadnych zastrzeżeń, a wręcz jestem zachwycona głębią koloru i jakością produktu. 


Polecam każdemu, kto chce zamknąć swoje wspomnienia w takiej formie jak fotozeszyt! Nie jest taki gruby jak album ze zdjęciami, jest oryginalny i stworzony od podstaw przez samego siebie. Jest to proste jak budowa cepa, uwierzcie mi! Z czystym sumieniem mogę polecić Saal Digital.




1 komentarz:

  1. Naprawdę fajna pamiątka. Taki fotozeszyt może być świetnym prezentem na różne okazje.
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu