BONPRIX

22:16 Similarose 4 Comments

Cześć kochani,
Już trzeci raz dostałam możliwość współpracy z Bonprixem - jedną z ważniejszych wysyłkowych marek odzieżowych w Europie. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy, ponieważ cenię sobie tę firmę. Każdy element jest wykonany z precyzją. Można złożyć zamówienie nie wychodząc z domu, poprzez stronę internetową - www.bonprix.pl. Łatwo, szybko, wygodnie. Wszystkie produkty na stronie są szczegółowo opisane, strona jest przejrzysta, mnóstwo kategorii, profesjonalne zdjęcia, które przyciągają uwagę potencjalnego kupca. Olbrzymim plusem jest szybka wysyłka! Jeżeli jakiś produkt nie spełnia naszych oczekiwań, można go zwrócić w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Ze względu, że w poprzedniej współpracy (rok temu) wybrałam sobie obuwie i są moimi ulubionymi do dziś, postanowiłam i tym razem postawić na tę kategorię, ponieważ wiem, że się nie zawiodę. Pod zdjęciami szczegółowy opis wraz z opinią dot. wybranego przeze mnie produktu. 

Sweter z dzianiny z długim włosem, 69,99 zł → LINK
Bardzo przyjemny w dotyku, delikatny, dostępny w 5 kolorach: różowym, niebieskozielonym morskim, jagodowym, czarnym, białym. Kolor taki jak na zdjęciu. Sweter z długim rękawem i okrągłym dekoltem.



Botki marki RAINBOW, 109,99 zł → LINK 
Modne stylowe botki na obcasie, o wysokości 11 cm i platformie o wys. 3 cm.  Zapięcie na zamek. Dostępne tylko w kolorze czarnym. Pięknie prezentują się na nodze, bardzo wygodne. Dostępne rozmiary od 36 do 42. 



Sznurowane buty marki RAINBOW, 99,99 zł → LINK 
Buty sznurowane na platformie o wysokości 3 cm, dostępne w kolorze czarnym i czarnym-leo. Ciężko było mi wybrać, ponieważ dwie pary są genialne, jednak postawiłam na klasyk i wybrałam czerń. Bardzo wygodne. Dostępne rozmiary 36-41. Wybrałam 36 i jest w porządku. 



Buty wsuwane z zamkiem, 24,99 zł 
Czarne buty wsuwane z zamkiem, dostępny był tylko rozmiar 37, stąd taka niska cena. Są trochę za duże, ale bardzo mi się spodobały. Dostępne również były w kolorze srebrnym - 99,99zł. 



Co wam się najbardziej podoba? Zamawiacie z BONPRIXU?

4 komentarze:

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu