Recenzja Bornprettystore ♥

13:41 Similarose 7 Comments

Tydzień temu otrzymałam 5 perełek od Bornprettystore, jestem zadowolona ze wszystkich rzeczy, które sobie wybrałam, są śliczne i porządnie wykonane! Pamiętajcie, że jeśli chcecie złożyć zamówienie możecie skorzystać z kodu rabatowego -10%: MMQT10 

1. BRELOCZKI dla pary, serce i klucz. Z jednym brelokiem się już "pożegnałam", a serce zostało przy moich kluczach. Myślę, że to dobry pomysł na prezent dla kogoś bliskiego. 

2. PERŁOWY NASZYJNIK, bogato zdobiony. Dosyć ciężki, ale można się poświęcić, ponieważ pięknie się prezentuje w wielu stylizacjach. 

3. OKULARY PRZECIWSŁONECZNE 400UV z którymi jestem nierozłączna. Uwielbiam je! Dostępne w 4 kolorach, ciężko było się zdecydować, jednak myślę, że czarny to klasyk.

4. NASZYJNIK Z SERCEM, od razu przyciągnął moją uwagę, ma w sobie "to coś". Zachwyca swoją delikatnością. 

5. NAUSZNICA, idealne połączenie do perłowego naszyjnika. Dostępny w dwóch kolorach: złotym i srebrnym.

Co wam się podoba najbardziej? Zamawiacie z Bornprettystore?


7 komentarzy:

  1. Udane zamówienie widzę lubię tą firmę :)
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik z pulsem serca jest świetny! :)
    zapraszam >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest takie urocze :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych okularach <3
    Zapraszam też do siebie: http://queen-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I really like bff pendant. I must buy something like that for my best friend. ♥♥

    I am following you, so check my blog and follow me back. :) You have 3 days.
    worldarounyo.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu