Recenzja kalendarzy adwentowych od Chocolissimo

18:31 Similarose 11 Comments

Marka Chocolissimo oferuje produkty najwyższej jakości, o unikalnych walorach smaku, zapachu, wyglądu i dotyku. 

„Z chemicznego punktu widzenia czekolada to najbardziej perfekcyjny pokarm na świecie.”
~ Michael Levine, dietetyk

Do Świąt Bożego Narodzenia zostało już niewiele czasu. W tym tygodniu od Chocolissimo dostałam w olbrzymim kartonie przesłodkie kalendarze adwentowe, które umilą mi czas w oczekiwaniu na święta. 
W kalendarzu adwentowym w postaci mini książki zawarte są 24 czekoladki z wizerunkiem Mikołaja, choinki i pingwina. Każda z nich zawiera nadzienie pralinkowe i została wykonana z czekolady mlecznej. 
Czekoladki mają delikatną konsystencję, dosłownie rozpływają się w ustach. Niepowtarzalny i wyśmienity smak sprawia, że chciałoby się zjeść od razu wszystkie. Na stronie Chocolisimo, każdy może znaleźć coś dla siebie. Z różnych okazji, dla każdego i w przystępnej cenie. 
Jeżeli planujecie zamówienie ich dla siebie lub wysłanie w prezencie komuś bliskiemu, to bez obaw - dojdzie w ekspresowym tempie, a dzięki dobrym i szczelnym zapakowaniu pralinki będą całe. Opakowania są eleganckie, jest to oryginalny pomysł na prezent dla osoby dorosłej jak i dla dziecka.




Dziękuję firmie Chocolissimo za udostępnienie produktów do recenzji. 

11 komentarzy:

  1. Jejku zakochałam się w tych pralinkach *.*
    Jeżeli smakują tak jak wyglądają to cudownie ;)
    Chyba sama sie skuszę na taka słodka przyjemność ;)
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania mnie oczarowały! Eleganckie a zarazem słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowności ! Smaka mi narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają świetnie :) I pewnie tak smakują *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post :) milo się go czytało
    prześliczne zdjecia !
    Jakie cudowne *.* chyba sb kupie !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie są smaczne :D

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszne <3 ! Też chcę :3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają i myślę, że też tak smakują ! Cudne są te kalendarze ;)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają i myślę, że też tak smakują ! Cudne są te kalendarze ;)

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  10. na pewno pyszne bo to w sumie słodycze ale mnie się nigdy nie udało wytrwać tak na prawdę z takim kalendarzem, więc nie kupuje juz

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetne kalendarze i na pewno pysznę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu