great things from Rosegal!

12:28 Similarose 12 Comments

Miesiąc wakacji już prawie za nami, niestety. Pogoda też marna, mam nadzieję, że druga połowa będzie lepsza.

W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać co wybrałam sobie od Rosegal.
Szczerze muszę przyznać, że na zdjęciach na stronie prezentują się o wiele lepiej niż w rzeczywistości.



BRACELET /link/ - Bransoletka jeszcze ujdzie, mimo że różni się od tej na stronie. Tam ma jeszcze zawieszkę, tutaj brakuje. Minusem jeszcze jest to, że nie mogłam wybrać sobie koloru.




STORAGE BOX /link/ - Tak, tak i jeszcze raz tak! Cieszę się, że dostałam niebieską. Wydaje się ładniejsza od pomarańczowej, która mi nie podchodzi.


 T-shirt /link/ - Jak mam być szczera, to mi było wstyd to założyć. Serce wcale nie przypomina serca, tak jak jest to na obrazku. Jestem zawiedziona.


SHORTS /link/ - Z krótkich spodenek jestem zadowolona. Kolorowe, do opalonego ciała w sam raz! Są na gumkę, więc równie dobrze mógłby być rozmiar uniwersalny.


Z kodem "RGE0521" możesz otrzymać 8% rabatu na zakupy w Rosegal.


PROMOTION SWIMWEAR /link/
PRZEDSPRZEDAŻ /link/

12 komentarzy:

  1. koszulka rzeczywiście jest kiepska bo to coś na środku kompletnie nie przypomina serca, niestety :/
    Pozdrawiam!
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane ! :) Poklikasz też u mnie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodenki fajne!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. no własnie jestem ciekawa jak ten t-shirt wygląda na Tobie ;) poklikałam ;)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne rzeczy *.*
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super haul.Też myślę,że lepszy jest niebieski od pomarańczowego ! C: Miłego wieczoru ! :)
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. That bracelet is really nice, I really want it!

    Meme xx

    New Post:
    'Why Have one, When you can have two?//Apparel Candy Review*'
    http://thedayinthelifeofmexoxo.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jużż obserwuje licze na UCZCIWY rewanż :) pozdrawiam oraz zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. STORAGE BOX mam i jest naprawde bardzo przydatny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jasne, juz obserwuje, licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodenki są super :) Bluzka faktycznie nie do końca, ale reszta jest w porządku :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu