RECENZJA Love Your Body - peeling kawowy

22:35 Similarose 1 Comments

Witajcie! Ostatnio otrzymałam przesyłkę od Love Your Body (kliknij tutaj) . Jest to moja pierwsza styczność z peelingiem kawowym, nie wiedziałam czego mogę się spodziewać, po otwarciu saszetki od razu poczułam słodki i intensywny truskawkowy zapach. Połączenie kawy z truskawką naprawdę idealnie ze sobą współgra. Jest to wielka przyjemność masować ciało taką mieszanką, uwierzcie mi.


Love Your Body posiada wersję soczystej truskawki, słodkiego kokosu i aromatycznej kawy. Po otwarciu papierowej torebki peeling przypomina sypaną kawę. W składzie są same naturalne składniki, czyli: ziarno kawy robusta, olej macadamia, olej arganowy, kakao, cukier, sól morską, witaminę E. BEZ SLS, SLES, PARABENÓW, BARWNIKÓW I KONSERWANTÓW. 


Konsystencja peelingu jest gęsta, zbita, ale ze względu na dodatek olejów w składzie bardzo dobrze się rozprowadza na skórze. Zapach przypomina mi słoneczne, wakacyjne dni, dzięki czemu można zapomnieć o zimowej aurze. 


Bardzo podoba mi się opakowanie. Papierowa szaszetka z różową nalepką przyciąga uwagę. Opakowanie jest zamykane strunowo, więc można szczelnie zamknąć, bez obaw że coś się wysypie. 



Zastosowanie jest proste - peeling należy stosować na zwilżone ciało i masować okrężnymi ruchami. Wystarczy pozostawić na 5-10 min i dokładnie spłukać. Zabieg co prawda jest dość brudzący, ale efekt jest wart szorowania wanny czy prysznica. Można stosować go na twarz i ciało. 



Zalety:
+naturalne składniki
+wydajny
+piękne opakowanie
+dobrze nawilża
+wygładza ciało
+cudowny zapach
+niska cena

Moje odczucia? Skóra po zastosowaniu jest z pewnością gładka, miła, przyjemna, pachnąca, nawilżona, delikatna w dotyku. Mogłabym tak wymieniać, ale uwierzcie mi - już po pierwszym zastosowaniu zauważyłam, że skóra jest jędrniejsza. Zapach pozostaje w łazience jeszcze przez dłuższą chwilę, zapach unosi się w powietrzu. Peeling jest miłym akcentem zimowych wieczorów.



Saszetka Love Your Body ma 100g, ale jest bardzo wydajny. Zdecydowanie polecam! 

1 komentarz:

  1. This product look great.

    http://www.marliafransiska.com/2018/02/bandung-floating-market-farmhouse.html

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu