KONKURS! Wygraj sukienkę od Romwe!

18:20 Similarose 47 Comments


Razem z Romwe przygotowaliśmy dla Was konkurs - do wygrania sukienka (LINK)

Zasady są proste:
1. Zarejestruj się na stronie Romwe http://www.romwe.com/login_register.php
2. Polub FP Romwe na Facebooku: https://www.facebook.com/Romwe.official
3. Pod postem dodaj komentarz z e-mailem, z którego zarejestrowałeś się na stronie Romwe
4. Obserwując mój blog, masz zwiększoną szansę na wygraną!

Wyniki za tydzień! (3.04.2015)

Powodzenia!

Here's how you can enter the giveaway:
 1. Sign up on Romwe site : http://www.romwe.com/login_register.php
 2. Like the Romwe Facebook Page : https://www.facebook.com/Romwe.official
 3. Leave the comment under this post with your email address (same one you use for signing up)
 4. Follow my blog!
 
One winner will be picked 7 days later.
Good Luck !

Zwycięzcę ogłoszę na blogu i odezwiemy się do niego drogą mailową!

Zachęcam do udziału w konkursie! 

47 komentarzy:

  1. fretkaa12@o2.pl
    obserwuję twój blog jako Baskuul

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej nie wezmę udziału w konkursie - nie mój styl, ale na pewno pokażę twojego bloga siostrze i myślę,że ona chętnie weźmie udział w batalii o tę kieckę ;)
    Obserwuję :*
    Zapraszam!
    http://twofriendstwoworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, zawsze mogłabyś na wypadek wygranej podarować sukienkę siostrze! :)

      Usuń
  3. Jestem juz zajerestrowana na Romwe na e-mail zuzannapiotrowiak@gmail.com
    Polubiłam fanpag'e jako Zuzanna Piotrowiak
    Obserwuję blog jako Zuzanna Piotrowiak

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie wezmę udziału w konkursie, nie interesuję się takimi rzeczami. Ale polecę komuś z pewnością :D

    Ja jestem chętna do ''obs/obs''. Już to zrobiłam, a teraz czekam na Ciebie ;)

    Pozdrawiam
    kroplakropelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. alicjagorna@o2.pl
    Obserwuję twój blog jako : Lady Aliciaa

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiście wszystko zrobiłam ♥
    e-mail: emilia.bielewicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Martaalice94@gmail.com
    Obserwacja za obserwacje? Zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cotamx@wp.pl
    konto założone,dobrze że nie trzeba potwierdzać rejestracji:)
    i oczywiście obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. great post!!
    Xx
    S.
    www.manthroughclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super konkurs biorę udział ale zapewne i tak nic nie wygram bo mam tego pecha ( heh)
    emai:alice24@poczta.onet.pl
    Już od bardzo dawna cb obserwuje i czytam na bieżąco.
    aliceblog24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. patiszafraniec@gmail.com

    oczywiście obserwuje również bloga

    patricia9810.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz ;) Paznokcie mam naturalne ;) Świetna sukienka, mam coś podobnego tylko w czerni i obleciała nie jedną imprezę ;) Ja nie mam szczęścia do konkursów.
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję boga jako Helena Uśmieszek :*
    e-mail: helenkarow123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia wszystkim ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. It's great!!!
    sashashutkrg@gmail.com
    Good luck for everyone!

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako Sol, a zarejestrowana jestem na mail sol4me@o2.pl :)
    Pozdrawiam
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/
    PS. Ja również będę wdzięczna za obs. Niedługo urodziny mojego bloga i przydałoby się podciągnąć statystyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzonka! ;*
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. raczej nie wezmę udziału w konkursie :P + obs

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Monika Michalik
    e-mail: monikamichalik133@interia.pl
    obserwuję :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję twój blog jako: Ola Pazurkiewicz
    e-mail- olapazurkiewicz24@wp.pl

    aleksandrapazurkiewicz.blogspot.com- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję Twojego bloga jako Zajkowskaczyta. Liczę na rewanż :)
    e-mail:zajkowskaczyta.blogspot.com
    www.zajkowskaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. e-mail: daga312@poczta.onet.pl
    obserwacja : Daga Hehe

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję, wymarzony_swiat@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje i liczę na rewanż :) Świetny blog :*

    Zapraszam http://love-light-power.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiktoria.borkowska2791@gmail.com
    Obserwuje jako Wiktoria Borkowska

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Ola Pazurkiewicz
    e-mail: olapazurkiewicz24@wp.pl
    polubiłam fb Romwe jako: Ola Pazurkiewicz

    :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na konkurs! Życzę wszystkim powodzenia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Super konkurs! Nie biorę udziału, ale życzę wszystkim powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka dość ciekawa :)

    Obserwuję :) Zapraszam do mnie :)http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu