Hello SHEIN

17:11 Similarose 3 Comments


Cześć dziewczyny! Jeśli uwielbiacie bawić się makijażem i (z zapartym tchem) oglądacie tutoriale na youtube, to wiecie, że owalne pędzle stały się hitem! SHEIN.COM ma je w swoim asortymencie, więc grzechem byłoby się nie skusić na nie. Zestaw zawiera 10 owalnych pędzli - każdy przeznaczony do innej partii twarzy. Pędzle przyszły w pokrowcu, były bardzo dobrze zabezpieczone. Jestem bardzo zadowolona! Strzał w dziesiątkę.




SHEIN



Z okazji HALLOWEEN SHEINprzygotował dla Was promocję. 40% rabatu przy zamówieniu $50+ lub 45% przy $105+

W I S H L I S T

| LINK |                          | LINK |                          | LINK | 


3 komentarze:

  1. Jaki świetny zestaw pędzli!:D
    Poklikałam we wszystkie linki :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że chętnie bym je wytestowana
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, super pomysł z tą jarzębin od razu zrobiło się tak jesienniej ;)
    Poklikałam mogę prosić o to samo? ;)

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu