Banggod my shopping!

00:21 Similarose 2 Comments


Cześć!

Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od Banggood. Wybrałam depilator z funkcją oświetlenia i trzema wymiennymi głowicami. Zestaw zawiera instrukcję obłsugi, jednak nie zawiera informacji w języku polskim. Po przewalutowaniu depilator wynosi ok. 105 zł. Zestaw zawiera 7 elementów. Jestem zadowolona, nie mogę się do niczego przyczepić. 



Drugą rzeczą, jaką sobie wybrałam, jest zwiewna bluzka, która od razu skradła moje serce i nie mogłam zdecydować się na kolor. Cena wynosi 37zł, jednak przyznam, że znalazłam na innej stronie tańszą i zamówiłam sobie jeszcze kolor czarny! Dostępna jest w 4 kolorach, wszystkie są wspaniałe.



Dużo słońca kochani w ostatnich dniach wakacji! Enjoy

2 komentarze:

  1. Świetny gadżet i ładna bluzka :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Is that an epilator? They are painful!

    Meme xx

    New Post:
    Domestic Abuse | It Happens To Bloggers To

    www.thedayinthelifeof.co.uk

    OdpowiedzUsuń

♥ nie mam nic przeciwko obserwacji za obserwację
♥ każdy komentarz to dla mnie ogromna motywacja
♥ zaglądam na wszystkie blogi zostawione w komentarzu